17.04.2016
Na 19. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi so v četrtek 14.4. podelili nagrade Prizma 2015. Nagrado Prizma so v posameznih kategorijah prejeli BTC Ljubljana in agencija Pristop, Renault Nissan Slovenija, Lidl Slovenija, agencija Taktik, Gorenje Surovina d.o.o., Zavarovalnica Triglav, posebno priznanje pa si je prislužil zavod Muzeji in galerije mesta Ljubljane.
Naše podjetje Gorenje Surovina je dobitnica Prizme v kategoriji program družbene odgovornosti - neprofitna kampanja. Zahvaljujoč racionalni porabi sredstev, učinkovitemu spletnemu nastopu in odnosom z mediji je vsa zbrana sredstva v sklopu akcije Čisto veselje, namenjene zbiranju odpadnih surovin, primernih za predelavo, prejela Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje.
Prizma je nacionalna strokovna nagrada, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Je edino tovrstno priznanje slovenskim komunikacijskim strokovnjakom in ne pomeni zgolj komunikacijske odličnosti, temveč izraža tudi strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju stroke odnosov z javnostmi.
Prijaviteljem omogoča, poleg nagrajevanja in ovrednotenja njihovih prispevkov k uveljavljanju stroke odnosov z javnostmi, tudi odlično priložnost za predstavitev njihovega dela kolegom in javnosti.